Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2009

Συνέντευξη: Ευτύχης Μπλέτσας

Τον παρουσιαστή Ευτύχη Μπλέτσα, συναντήσαμε στη Διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) για την πραγματοποίηση της συνέντευξης που είχαμε προγραμματίσει στις 11/09/09. Μετά από ένα 3ωρο μουσικό μαγειρικό show ήρθε η ώρα της συνέντευξης!

Πώς ξεκινήσατε την τηλεόραση;


Όταν ήμουν φοιτητής, άρχισα να ασχολούμαι με την υγιεινή διατροφή και αυτό το κατάφερα με τη βοήθεια των συνταγών της μαμάς. Καθώς γύρισα από την Αγγλία όπου ήμουν φοιτητής, και έχοντας την “τρέλα” έφτιαξα κάποια τραγούδια που είχαν να κάνουν με το φαγητό και αυτά τα έβαλα σε ένα βιβλίο το οποίο περιείχε ένα cd με τραγούδια. Το βιβλίο είχε συνταγές της μαμάς μου, τις οποίες εκδίδω ως φοιτητής. Κυκλοφόρησα αυτό μόνος μου, έβγαλα 50 αντίτυπα, με κάλεσαν σε εκπομπές κυρίως ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και πήγα εκεί πέρα μαγείρεψα, τραγούδησα όπως είδατε και σήμερα εδώ. Από κει κάποιοι με είδαν, κάποιοι μου πρότειναν, έκανα κάποια δοκιμαστικά και τελικά κατέληξα σε μια εκπομπή στην ΕΤ3 που ονομάστηκε «η κουζίνα της μαμάς».

Τι σπουδάσατε;
Σπούδασα μηχανικός τεχνικών υπολογιστών & δικτύων, το πιο σημαντικό είναι ότι έμαθα να μαθαίνω. Δηλαδή μου μπήκε το “μικρόβιο” της γνώσης. Να μαθαίνω, να μαθαίνω.

Με το πρωτότυπο θέμα της εκπομπής σας, προσεγγίσατε κυρίως τους νέους σε ένα “ευαίσθητο” τομέα όπως αυτός της διατροφής, πώς το διαχειριστήκατε και πιστεύετε ότι η τηλεόραση έχει τη δύναμη να αλλάξει τη νοοτροπία μας και σε άλλα θέματα;Ο σκοπός μου είναι να μην πω σε κανέναν τι να φάει και τι όχι. Ο σκοπός μου είναι να κάνω τον κόσμο λίγο πιο συνειδητοποιημένο στο θέμα της διατροφής και κυρίως τα μικρά παιδιά, από μικρά να μαθαίνουν να μαγειρεύουν, να ασχολούνται, να καταλαβαίνουν πως μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση τους, την υγεία, τη ζωντάνια. Όχι μόνο να ζήσω πολύ αλλά να ζήσω και καλύτερα, να έχω ενέργεια και ζωντάνια για να κάνω πολλά πράγματα. Η τηλεόραση είναι μια μεγάλη δύναμη. Η τηλεόραση εμένα μου δίνει μια δύναμη που πρέπει να την εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για να βοηθήσουμε όλο τον κόσμο να ψάχνει να τρώει υγιεινά . Να σκέφτεται πιο έξυπνα.

Εσείς ποιες εκπομπές παρακολουθείτε στην τηλεόραση;

Δεν βλέπω πολύ τηλεόραση γιατί δεν μένει και πολύς χρόνος. Βλέπω πολλά ξένα, ξένες εκπομπές μαγειρικής, διατροφής. Χρησιμοποιώ την τηλεόραση για να μαθαίνω.

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίσατε στην πραγματοποίηση της εκπομπής σας;
Εντάξει τώρα… δυσκολίες… Θα πω κάτι ό,τι και αν κάνουμε υπάρχουν δυσκολίες το θέμα είναι να μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες. Τα προβλήματα δεν είναι προβλήματα είναι προκλήσεις που μας κάνουν να γινόμαστε καλοί. […] Να εύχεσαι να έχεις πολλά προβλήματα για να γίνεσαι καλύτερος. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η αποτυχία. Τα προβλήματα μας κάνουν καλύτερους.

Πείτε μας λίγα λόγια για σας.
Τι λίγα λόγια μωρέ; Μπες στο bletsas.gr, θα τα διαβάσεις όλα για μένα. (tileorasi-hellas)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου