Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2009

Μαθητικά αντίσκηνα στη Νομαρχία!

Εξω από την Νομαρχία Θεσσαλονίκης έχουν συγκεντρωθεί γονείς και μαθητές από τον Χορτιάτη διαμαρυρόμενοι για τις άθλιες συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία τους. Μαθητές και γονείς θα κάνουν πορεία στην Β. Ολγας, ενώ έστησαν μέχρι και αντίσκηνα ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το αιώνιο πρόβλημα της σχολικής στέγης στο δήμο τους.

Στην πλειονότητά τους τα σχολεία λειτουργούν σε διπλοβάρδια, σε πολλές περιπτώσεις οι μαθητές αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε αίθουσες των 6 τμ έως 20 τμ, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις μαθητές δημοτικού κάνουν συνδιδασκαλία. Προβλήματα στέγασης και υποδομών αντιμετωπίζουν τα περισσότερα σχολεία του Δήμου Χορτιάτη, όπως καταγγέλλουν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων των σχολείων όλων των βαθμίδων των περιοχών Ασβεστοχωρίου, Φιλύρου και Χορτιάτη.

Οι διαμαρτυρόμενοι επέδωσαν ψήφισμα στη νομαρχία με τα αιτήματά τους στον αντινομάρχη Διονύση Ψωμιάδη, και στη συνέχεια απέκλεισαν για περίπου δύο ώρες δύο από τα τέσσερα ρεύματα κυκλοφορίας της Βασ. Ολγας και προχώρησαν σε πεντάλεπτες διακοπές της κυκλοφορίας.

Μαθητές και γονείς έστησαν στο δρόμο τέσσερις σκηνές (μία για κάθε δημοτικό διαμέρισμα), στις οποίες μπήκαν μέσα, συμβολίζοντας την κατάσταση στα σχολεία όπου φοιτούν.

Στη διαμαρτυρία συμμετείχαν το 1ο και 2ο νηπιαγωγείο, το 1ο και 2ο δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο Ασβεστοχωρίου, το νηπιαγωγείο και δημοτικό Εξοχής, το 1ο, 2ο, 3ο νηπιαγωγείο, 1ο δημοτικό, 2ο δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο Φιλύρου, καθώς επίσης το 1ο και 2ο νηπιαγωγείο, δημοτικό και γυμνάσιο του Χορτιάτη.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπό τους Γιάννη Γαρυφάλλου, ο δήμος χρειάζεται άμεσα την ανέγερση οχτώ σχολικών διδακτηρίων. Όπως ανέφερε, εδώ και δύο χρόνια έχουν σταματήσει, χωρίς εξήγηση, οι εργασίες κατασκευής δύο λυκείων στο Ασβεστοχώρι και το Φίλυρο, και οι μελέτες για δύο σχολεία στην Εξοχή.

Οι Σύλλογοι γονέων ζητούν εξάλλου, την επιδιόρθωση των παλαιών κτιρίων, υλικοτεχνική υποδομή, μόνιμους εκπαιδευτικούς, τραπεζοκόμους, σχολικούς φύλακες και καθαρίστριες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου